Шагіна Ірина Вікторівна

05_01

Психолог, нейропсихолог, викладач курсу «Азбука емоцій» та «Розвиток емоційного інтелекту»

Освіта:

  • Вища освіта за спеціальністю «Психологія», спеціалізація: Практична психологія (МАУП «Навчально науковий інститут міжнародних відносин та соціальних наук»);
  • Теоретико-практичний курс «Психотерапія дітей та підлітків», ведуча к.п.н. Шльонська О.О., Центр психологічної допомоги «Рівновага»;
  • Теоретико-практичний курс «Казкотерапія дитячих проблем», ведуча к.п.н. Разида Ткач, Університет «КРОК»;
  • Теоретико-практичний семінар «Психомоторика: Рух-пригоди для здорових дітей з особливими потребами, або як можна поліпшити розвиток і благополуччя дітей завдяки рухам», ведуча спеціаліст з психомоторики Тереза Зак, Центр психологічної допомоги «Рівновага»;
  • Теоретико-практичний семінар «Сенсорна інтеграція в діалозі» за Уллою Кіслінг у поєднанні з методом Фельденкрайза, ведуча німецький терапевт з мотопедиці Улла Кіслінг, Центр психологічної допомоги «Рівновага»;
  • Теоретико-практичний семінар «Психологічний аналіз дитячого малюнку», ведуча к.п.н. Шльонська О.О., Центр психологічної допомоги «Рівновага»;
  • Курс майстер-класів «Невідкладна медична допомога у надзвичайних ситуаціях», Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова.

 

З Центром розвитку дитини «Лімпопо» я співпрацюю протягом 3 років. Проводжу групові заняття з курсів «Азбука емоцій» та «Розвиток емоційного інтелекту».

Проводячи заняття у вигляді гри, ми даємо дітям можливість у зрозумілій і доступній для них формі засвоїти і прийняти нові знання і вміння, краще пізнати самих себе, свої емоції, навчитись їх висловлювати, контролювати, а також розуміти емоційні стани інших людей, і, відповідно до цього, вибудовувати відносини з оточуючими.

Також я проводжу індивідуальні консультації та розвивально-корекційні заняття (нейропсихологічна корекція, мозочкова стимуляція, флортайм).

Відвідування різних семінарів, майстер-класів та тренінгів в області психології та нейропсихології дозволяє постійно розширювати та розвивати свої знання.

Я вважаю, що кожна дитина – це особистість, яку потрібно поважати та приймати її безумовно. Дитяча простота, безпосередність, довіра і щирість надихають на нові ідеї і дають сили завжди рухатися вперед.