наш колектив

Маштанова

Євгенія Миколаївна

Засновник центру та дитячого садочка ЛімпопоFamilyClub, школи Лімпопо Family School, нейропсихолог
Освіта:
• Калужський державний університет ім. К.Е. Ціолковського, спеціальність – філолог, вчитель російської мови, літератури, англійської мови (2000р.);
• Одеська національна юридична академія, спеціальність – державне управління та міжнародно- правові відносини (2006р.);
• Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, спеціальність – організатор дошкільної освіти та вчитель англійської мови (2018р.);
• Теоретико-практичний семінар «Психологічний аналіз дитячого малюнку», ведуча к.п.н. Шльонська О.О., Центр психологічної допомоги «Рівновага»;
• Курс майстер-класів «Невідкладна медична допомога у надзвичайних ситуаціях», Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова.
• Теоретико-практичний курс «Психотерапія дітей та підлітків», ведуча к.п.н. Шльонська О.О., Центр психологічної допомоги «Рівновага»;

Тимошенко

Юлія Олександрівна

Адміністратор

Освіта:
• Київський Славістичний університет – організація туристичної діяльності (бакалавр), закінчила в 2013 році;
• Міжрегіональна академія управління персоналом – адміністративний менеджмент (магістр), закінчила в 2015 році, отримала червоний диплом.
Досвід роботи:
З 2016 року по теперішній час працюю в сімейному клубі LimpopoFamilyClub на посаді адміністратора і знаю відповіді на всі запитання.

Заморська

Іванна Митрофанівна

Педагог з раннього розвитку
«Мене часто запитують, – писав Масару Ібука (автор теорії «Після трьох уже пізно»), – чи допомагає ранній розвиток виховувати геніїв? Я відповідаю: ні. Єдина ціль раннього розвитку – дати дитині таку освіту, щоб вона мала глибокий розум і здорове тіло, зробити її тямущою і доброю».

Освіта:
• Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова, спеціальність – практичний психолог у закладах освіти, вчитель біології, екології та валеології (2010р.).
Сертифікати:
• Навчальна програма «Школа педагога раннього розвитку», ОО «Київський інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії «Я» (2015);
• Затверджена МОЗ України програма «Невідкладна медична допомога у надзвичайних ситуаціях» для немедичних працівників, кафедра медико-біологічних і валеологічних основ охорони життя та здоров’я НПУ ім. М.П. Драгоманова, кваліфікація: СННПМД (сертифікована в наданні невідкладної першої медичної допомоги) (2015);
• ІІ Всеукраїнський семінар для педагогів дитячих центрів за підтримки Інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ ім. М.П. Драгоманова, інтенсив у сфері дошкільної освіти «IDEAS BOOM» (2016).

Досвід роботи:

• З 2010 року працюю інструктором з раннього розвитку в сімейних клубах та центрах раннього розвитку.
• З 2012 року – педагог з раннього розвитку в Дитячому центрі розвитку та корекції «Лімпопо».

Дзябко

Марина Євгеніївна

Педагог з раннього розвитку
Для мене робота з дітками – це завжди робота до душі і від душі.
Освіта:
Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка, спеціальність – вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог в закладах освіти (2007р.).
Досвід роботи:
З дітками працюю 8 років. Маю трирічний досвід роботи вихователем в дошкільному навчальному закладі. У 2012 році познайомилась з сімейним клубом «Лімпопо», як мама та клієнт.
З 2013 року продовжила співпрацю, як педагог своєчасного розвитку дітей віком від 1,5 до 4 років.
Усі заняття проходять у вигляді гри. «Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живильний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, яка запалює вогник допитливості.» (Сухомлинський В.А.)

Ковалевська

Вікторія Олександрівна

Педагог з підготовки до школи, інтегрованих розвиваючих занять для дітей від 3 років.
Освіта:
• Київський міський педагогічний університет ім. Б.Д. Грінченка. Факультет практичної психології і соціальної роботи. Кваліфікація: практичний психолог (2002-2005 рр).
• Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. Кваліфікація: вчитель початкових класів (1994-1999 рр).
• Київське міське педагогічне училище №2 ім. К.Д. Ушинського (1992-1994 рр.) (диплом з відзнакою). Спеціальність: «Дошкільне виховання». Кваліфікація: вихователь дошкільного закладу.
Досягнення:
Маю ряд робіт з питань психології, що друкувались в «Редакції освітянських видань»:
• «Нові пошуки і проблеми розвитку особистості» (психолого-педагогічне проектування діяльності педагога і дітей) 2007 р.;
• «Нетрадиційне заняття з етики» 2007 р.;
• В помощь руководителю «О чем расскажет автопортрет» 2008 р.
Сертифікати:
• «Дитяча психопатологія» майстерні доктора медичних наук Г.Я. Пилягіної (курс відкритих лекцій-семінарів ) 2012р.;
• «Психолого-педагогічний супровід дорослих методами арт-терапії» Л. Стреж 2016р.;
• «Психолого-педагогічний супровід дітей методами арт-терапії» 2016р.;
• «Школа педагога раннього розвитку» в ОО «Київський інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії «Я» 2017 р.;
• «Ейдетика та ТРВЗ для малюків» 2017р.;
• «Проектна діяльність в роботі з дітьми» на освітній платформі «Педагогічний навігатор»2018 р.

Куланіна

Анастасія Олександрівна

Педагог з англійської мови
Освіта:
• У 2011 році закінчила Київський університет ім. Бориса Грінченка за спеціальністю – філолог, вчитель англійської та німецької мови, зарубіжної літератури.
Досвід роботи:
• 2010-2016 рр. – працювала вчителем англійської мови в сзш №126 м. Києва;
• З 2012р. – вчитель англійської мови в центрі культури Дніпровського району;
• З 2016 р – педагог з англійської мови сімейного клубу «Лімпопо».
Знайомство з іноземною мовою має бути захопливим для малечі. А під час роботи з дошкільнятами необхідно враховувати їх енергійність та особливості уваги і пам’яті, тому на заняттях велика увага приділяється ігровій діяльності та постійному повторенню вивчених матеріалів.
Моя задача – прищепити любов до англійської мови і показати дітям, що це весело і зовсім нескладно. Для мене важливо, щоб кожна дитина приходила на заняття з посмішкою та впевненістю в своїх знаннях.

Шагіна

Ірина Вікторівна

Психолог, нейропсихолог, викладач курсу «Азбука емоцій» та «Розвиток емоційного інтелекту»
Освіта:
• Вища освіта за спеціальністю «Психологія», спеціалізація: Практична психологія (МАУП «Навчально науковий інститут міжнародних відносин та соціальних наук»);
• Теоретико-практичний курс «Психотерапія дітей та підлітків», ведуча к.п.н. Шльонська О.О., Центр психологічної допомоги «Рівновага»;
• Теоретико-практичний курс «Казкотерапія дитячих проблем», ведуча к.п.н. Разида Ткач, Університет «КРОК»;
• Теоретико-практичний семінар «Психомоторика: Рух-пригоди для здорових дітей з особливими потребами, або як можна поліпшити розвиток і благополуччя дітей завдяки рухам», ведуча спеціаліст з психомоторики Тереза Зак, Центр психологічної допомоги «Рівновага»;
• Теоретико-практичний семінар «Сенсорна інтеграція в діалозі» за Уллою Кіслінг у поєднанні з методом Фельденкрайза, ведуча німецький терапевт з мотопедиці Улла Кіслінг, Центр психологічної допомоги «Рівновага»;
• Теоретико-практичний семінар «Психологічний аналіз дитячого малюнку», ведуча к.п.н. Шльонська О.О., Центр психологічної допомоги «Рівновага»;
• Курс майстер-класів «Невідкладна медична допомога у надзвичайних ситуаціях», Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова.

З Центром розвитку дитини «Лімпопо» я співпрацюю протягом 3 років. Проводжу групові заняття з курсів «Азбука емоцій» та «Розвиток емоційного інтелекту».

Степанюк

Світлана Володимирівна

Логопед

Носач

Анна Аркадіївна

Тренер-консультант з дитячої безпеки, психолог, мама.
Освіта і досвід роботи:
З 2007 року – початок роботи у тренінговій сфері, проведення ігрових майстер-класів і тренінгів для молоді і дорослих на теми ефективної комунікації, згодом розробка тренінгових програм і керування роботою тренінгцентру.
З 2015 – засновниця, керівник і тренер проекту «Life School» – школа дитячої безпеки.

• Сертифікат «НЛП-Практик» – Український центр НЛП (2008-2009 рр.);
• Міжнародний Еріксоновський Університет – тренінг для тренерів (2011, 2012 рр.);
• Університет менеджменту Освіти – Магістр Психології;
• Річний курс «Дитяча психотерапія, психокорекція та консультування батьків» – Київський інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії «Я» (2015-2016 рр.).

Василенко

Ірина Сергіївна

Хореограф
Освіта:
• У 2012 році закінчила Київський національний університет культури і мистецтва за спеціальністю «Сучасна хореографія».
Досвід роботи:
• З 2010 року працюю в дитячих садках і центрах розвитку хореографом;
• З 2012 року в літній період працюю вожатим-хореографом в дитячих таборах;
• З 2015 року працюю в сiмейному клубi «Лімпопо».
Я займаюсь танцями з трьох років і не уявляю своє життя без руху, саме тому навчаю і прищеплюю любов до танців нашим малюкам. Дуже люблю маленьких діток за їх щирі посмішки і емоції, які мене неймовірно надихають та навчають радіти життю так само щиро. Я вважаю, все наше життя – це рух вперед…в історію…

Дерев’янко

Анна Сергіївна

Керівник театральної студії
Освіта:
• У 2008 закінчила Київський естрадно-цирковий коледж;
• У 2011 закінчила Першу національну школу телебачення за спеціальністю журналіст та ведучий телепрограм.

З самого дитинства я вірю в казку і диво. І, мабуть, по іншому вийти не могло, тому що виросла я в цирковій сім`ї і багато часу проводила за лаштунками цирку. У своєму житті спробувала багато «ролей» – міма, клоуна-аніматора, ведучої свят, працювала журналістом на телебаченні. На даний момент я керівник театральних студій в ЛімпопоFamilyClub та Лімпопо Family School.
На своїх заняттях я допомагаю діткам відкритися і повірити в себе. Вони побудовані в ігровій формі, і через гру діти освоюють базові знання з акторської майстерності, розвивають фантазію, логіку, увагу. Діти дуже допитливі, щирі, енергійні і завжди готові до досягнень нових вершин, вони вміють радіти дрібницям. Мене це захоплює та надихає. Саме в «Лімпопо» я знайшла своє покликання.

Артюх

Леся Вікторівна

Педагог з ментальної арифметики
Освіта:
• Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова (2004-2009 рр). Диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Математика», здобула кваліфікацію викладача математики.
• Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. Аспірантура у галузі знань освіта/педагогіка за спеціалізацією «Теорія і методика професійної освіти»
Досягнення:
— маю ряд робіт з теорії та методики професійної освіти які друкувались у фахових та закордонних виданнях;
— сертифікати участі в тренінгах «Освітні середовища навчальних закладів», «Хмарні технології», «Сучасні колективно-індивідуальні навчальні дійства як стратагемні новинки проти примітивізму в освіті»;
— була учасником тренінг-марафону «Навчання-Якість-Моніторинг»( 2017 р)та отримала сертифікати підвищення кваліфікації вибраних питань психології та педагогіки;
— отримала грамоти за вагомий особистий внесок у підготовку кваліфікованих робітників столиці (2016р, 2018р), за високу професійну майстерність та активну громадську діяльність від Дніпровської районної державної адміністрації (2017р).
Працюю з дітьми більше 10 років. У своїй роботі використовую системні підходи, щоб показати дітям, що життя – це цілісна і гармонійна система, у якій все взаємопов’язане. І працюючи над собою щодня та тренуючи себе можна досягти високих результатів.

навчайся, розвивайся, зростай
разом з лімпопо